A találkozó hivatalos oldala

Csatlakozz Te is a facebookon!

Friss topikok

Címkék

„Legnagyobb vágyaitok forrásainál”

2011.04.07. 14:17 Madrid2011

A Kecskeméti Főplébánia szombat esti ifi hittanára járok. Ebbe a közösségbe, két éve kerültem be. Az én legnagyobb vágyam, hogy legyen egy családom, a mostani képmására. Szeretném, hogy én is a gyermekeimet ugyanilyen vallásosan neveljem, mint a szüleim engem. Ők is hasonló utat járjanak be, tapasztalják meg Isten szeretetét és tudjanak ráhagyatkozni. Ezen kívül még rengeteg vágyam van, mivel én is emberből vagyok. Például egy jó állás, amellyel el tudom tartani a családomat, vagy egy jó végzettség.

Amit gyakran úgy érzek, hogy nem fog sikerülni, mert nagyon nehéznek, és reménytelennek tűnik. Azonban ilyenkor jön Isten, és ad egy nagyon pici, sokszor láthatatlan löketet, hogy sikerülni fog, ne add fel, én itt vagyok mögötted, és fogom a kezedet, mennyünk együtt. Bár ezeket a jeleket nem látom, de érzem, hogy ezekkel a szeretetét küldi nekem.

Gyakran megkérdezik az emberek, hogy mi vágyaink forrása. Isten a mi vágyaink forrása. Ezek ugyanis a személyiségünkből fakadnak. Például egy szépen öltözködő, divattal foglalkozó lány, úgy gondolom, később is divattervező vagy divattal foglakozó munkát szeretne elvállalni. Ezek a tulajdonságaink Istentől vannak, Ő adta nekünk, Ő teremtett meg így bennünket. Bár gyakran vannak rossz döntéseink, amiket akkor még nem látunk, de amikor visszatekintünk rájuk, látjuk, hogy Isten ott volt velünk, ott volt mellettünk, csak nem vettük észre. De ez csak megerősít bennünket abban, hogy Ő bármilyen rosszban mellettünk áll.
 
Mit üzensz a fiataloknak?
Remélem, ők is átélik ugyanezt az isteni élményt, ezt a nagy szeretetet, amit Tőle kapunk. Nyissák meg a szívüket Isten felé és fogadják be azt a hatalmas nagy szeretetet, amit ad nekünk!
 
(Di Cara Catherina, 16 éves, a Kecskeméti Ward Mária Leánygimnázium 10. osztályos tanulója)
 

Szólj hozzá!

Címkék: lelki tanúságtétel ivt madrid2010

A bejegyzés trackback címe:

https://madrid2011.blog.hu/api/trackback/id/tr432807222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása