A találkozó hivatalos oldala

Csatlakozz Te is a facebookon!

Friss topikok

Címkék

Jézus Krisztusban hinni anélkül, hogy látnánk Őt - tanúságtétel

2011.05.19. 08:45 Madrid2011

„Az Evangélium leírja nekünk Tamás apostol hittapasztalatát, hogy hogyan fogadja el Krisztus keresztjének és feltámadásának titkát.” 

Te hogyan tudsz úgy gondolni Krisztusra, mint Megváltó, és ezt hogyan tudod felismerni úgy, hogy még nem is láttad Őt?

Vallásosnak neveltek a szüleim, így soha nem kérdőjeleztem meg, hogy vajon jó dolog-e templomba járni. Azonban kellett hozzá sok-sok személyes tapasztalat, hogy érezzem Isten jelenlétét, és lássam az ő munkálkodását az életemben ahhoz, hogy tényleg el tudjam fogadni személyes Megváltómnak és vele tudjak élni minden nap.

Amikor még nem találkoztam személyesen Jézussal, hanem csak úgy jártam a templomba, akkor is éreztem azt, hogy jó dolgok történnek az életemben, ugyanis ha kértem valamit, akkor az teljesült. Mégis, amikor tényleg megtapasztaltam azt, hogy ő minden percben velem van, és mindenben segíteni akar nekem egy nehezebb időszakomban, akkor tudtam kimondani azt, hogy én igenis Vele akarok járni minden nap. Továbbá, hogy el tudom fogadni, hogy Ő az én Megváltóm, Ő meghalt a bűneimért, és minden nap erre tudok gondolni, amikor valamilyen nehézségem van. Ilyenkor ez mindig eszembe jut, hogy ő velem van és soha nem hagy el.

(Király Enikő, 21 éves, a Pécsi Tudományegyetem gyógytornász szakának harmad éves hallgatója)

Hallgasd meg a tanúságtételt!

Szólj hozzá!

Címkék: lelki tanúságtétel ivt madrid2010

A bejegyzés trackback címe:

https://madrid2011.blog.hu/api/trackback/id/tr312915955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása